Asistenta

 

GARANTIA PRODUSELOR

Prin garanţia oferită nu se aduce atingere drepturilor consumatorilor prevăzute de Legea nr. 449/2003 şi OG nr. 21/1992.

Condiţii şi norme de garanţie:


a. Constatarea deficienţelor, a naturii şi cauzelor acestora se face de reprezentantul vânzătorului, de la punctul de lucru de unde a fost achiziţionat produsul.

Remedierea deficienţelor constatate, înlocuirea produselor pentru care repararea acestora nu este posibilă, respectiv restituirea contravalorii produselor achiziţionate în situaţia în care măsurile de reparare sau înlocuire nu sunt posibile (în ordinea menţionată) se efectuează de către unitatea vânzătoare. 

b.   Garanţia îşi pierde valabilitatea în caz de:

 - folosirea/utilizarea/instalarea incorectă/defectuoasă/neconformă cu instrucţiunile de folosire/utilizare/întreţinere livrate împreună cu produsul;

 - folosire abuzivă - se consideră folosire abuzivă şi schimbarea destinaţiei produsului

 - în cazul intervenţiilor neautorizate;

 - pierderea sau deteriorarea certificatului de garanţie.

c. La solicitarea remedierilor produsului în termenul de garanţie se prezintă:

 - certificatul de garanţie original;

 - bon de casă fiscal, factura fiscală şi chitanţa sau ordinul de plată (dacă este cazul), în copie.

Pierderea certificatului de garanţie şi documentelor de achiziţie generează pierderea garanţiei.

d. La solicitarea acordării garanţiei, produsul trebuie sa fie prezentat împreună cu toate accesoriile acestuia şi, în măsura în care este posibil, în ambalajul original (fără a fi o condiţie obligatorie).

Remedierea deficienţelor conform certificatului de garanţie şi legislaţiei în vigoare se realizează în termen de 15 zile de la constatarea acestora de către reprezentantul vânzătorului.

Garanţia se asigură în conformitate Legea nr. 499/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, cu modificările şi completările ulterioare, şi Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, cu modificările şi completările ulterioare.