
Asistență
1. Prețurile contin TVA?Da, prețurile sunt afișate cu TVA. 2. De unde provine marfa?Firma noastra colaborează cu mai multi importatori din Spania, Indonezia și China. 3. Cum pot căuta un anumit produs în magazin?Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceti informațiile căutate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile. 4. Sunt persoana juridica. Pot cumpăra?Da, dEpurtat.ro (depurtat.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, vă rugăm săintroduceti datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă. 5. Cum procedez daca doresc ca livrarea să se faca la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?În aceasta situatie, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite. 6. Am uitat parola contului. Cum procedez?În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți optiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont. 7. Cum procedez daca doresc să modific datele din contul meu?Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibila în secțiunea Contul meu. 8. Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creeați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și dupa ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături. Dacă nu reușiți puteți face comanda și telefonic la numerele afișate pe site. 9. Pot modifica o comandă lansată?În cazul în care doriți să modificați o comandă, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteti regăsi în secțiunea Stadiu comandă. Comanda poate fi modificată înainte de a fi trimisă în lucru la depozit. 10. Pot afla informații despre comenzile anterioare?Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Stadiu comandă. 11. Doresc să achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site sau telefonic. 12. Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau telefonic. 13.Pot folosi mai multe coduri de reducere într-o comandă?Cupoanele de reducere nu se pot cumula, puteți folosi doar un singur cod de reducere în comandă. În cazul în care dețineți mai multe vouchere, le puteți folosi separat.- 14. Cum pot aplica un voucher?
Codul voucherului poate fi aplicat în secțiunea „Coș de cumpărături” înainte de finalizarea
comenzii.- 15. În ce țări faceti livrari?
Avem magazine în următoarele țări:
România
Bulgaria
Ungaria
Grecia
Croația
Slovenia
Italia
Polonia
- 16.Care este taxa de transport?
Taxa de transport este de 14,99 RON pentru comenzile achitate cu cardul și de 19,98 RON pentru comenzile cu plata ramburs (cash).- 17.În cât timp primesc banii inapoi după retur?
Suma achitată va fi returnată în contul bancar specificat în termen de 7-14 zile, după ce returul
ajunge in depozitul nostru- 18.Cum pot urmări statusul comenzii mele?
După expedierea comenzii, veți primi un email sau un SMS cu numărul de AWB, pe care îl
puteți folosi pentru a urmări statusul coletului pe site-ul firmei de curierat.- 19.Ce marime trebuie să comand?
Marimile sunt orientative dar sunt masurate pentru fiecare produs in parte. Ne
straduim sa masuram cat mai corect produsele, pot fi erori de cativa milimetri. Puteti sa
comandati marimea pe care o purtati de obicei si in cazul in care nu vi se potriveste, puteti face
retur. Primul schimb de marime este gratuit.- 20.Pot returna in magazin o comanda facuta online?
Orice produs comandat online poate fi returnat in unul din magazinele noaste fizice. Puteti opta
in magazinul fizic pentru un alt produs sau pentru restituirea banilor pe loc.
Trebuie doar sa le oferiti colegilor din magazin numarul de telefon din comanda pentru a va
putea identifica.- 21.Pot returna produsul dacă l-am purtat?
Conform politicii de retur, produsele trebuie returnate nepurtate, în ambalajul original și
fără semne de uzură.- 22.Pot deschide coletul la livrare?
Nu avem posibilitatea de a deschide coletul la primire.În cazul în care produsul
comandat nu vă este potrivit, acesta poate fi returnat sau schimbat. Politica noastră de
retur este foarte simplă și suntem aici pentru a vă oferi ajutorul necesar oricând aveți
nevoie.